Thursday, March 13, 2008

Power Rangers Hijau


Bermula esok sampai la 2 minggu lagi
baru dapat jumpa 'Power rangers hijau'
lamanya ... nak tunggu My Mister balik
Nak buat macam mana
Kursus induksi memang wajib
untuk semua kakitangan baru kerajaan
kalau tak susah pulak dalam
urusan kenaikan pangkat dan sebagainya
Ermm... takpe la
Untuk kesenangan di masa hadapan jugak
Macam-macam jugak la persediaan yang dibuat minggu lepas
Beli beg besar
(nak duduk 2 minggu kan. tapi rasanya takde la besar sangat kalo nak dibandingkan bila perempuan packing barang nak gi outstation 2 minggu)
Beli panadol, minyak gamat, plaster, tisu,
dan yang paling penting 'Sun-block'
duduk 2 minggu kat pulau tu
tepi laut lagi
mau terbakar punya
So, ape saya nak buat selama 2 minggu ni ek?
Kena cari aktiviti lain di hujung minggu la nampak gayanya
Minggu ni balik kampung dulu
nak meriahkan kenduri kawin Arul & Diyana
Minggu depan???
Akan difikir kemudian... (^_")

6 comments:

EnKL said...

alaaa,2 minggu tu kjp je..insyaAllah sy akan balik..apepn,miss u so much,honey :-)

umi said...

rindu rinduan la dia ye. nanti meleleh le ayo mate tu saat kesunyian di sebuah bilik blok *** jalan plumbum ss7 shah alam. hehe. kesat le ayo mate mu itu. kelak power rangers akan bawok pulang sotong kering salut gule dari pangkor nanti. hehe. cop nak sebungkuih. hehehe

ayong afzan said...

uish..aku idak le macam kamu. ok jek..tak payah tggu nanti , sekarang dah ade dah sotong kering salut gule tu..idak dimakan2 dari 2 minggu lepas.

umi said...

xjamu aku pun ! cessssss

Amor amor said...

wah..power rangers hijaumu ke pulau pangkor.. sotong kering bersalut gula itu kedengaran sungguh yummy sekali

ayong afzan said...

to umi:
mengada pulak nak jamu2. macam tak besa ja melepak umah aku. len kali, apa ada atas meja tu makan je.

to miey:
memang sedap pun, tapi aku tak brani makan banyak. gatai hidung!! hihi..