Wednesday, August 30, 2006

Song Title~Task done

Songs title.. an assignment by Ilyani
(dengan semangat saya gi cari tajuk lagu nih…huhu..)

1.) Put your music player on shuffle
2.) Press forward for each question.
3.) Use the song title as the answer to the question.
4.) NO CHEATING!!!The questions and my answers:

1.) How am I feeling today? Tekad, Redha, Tabah- Hazami >> (kalo tak dah lama collaps!)
2.) Where will I get married? Mungkin nanti – Peter Pan >> ( satu hari nanti..Sabaaaar!)
3.) What is my best friend's theme song? Cinta seorang Teman – Bob >> (nice!)
4.) What is/was highschool like? Perak Nombor satu >> (Sape yang penah sekolah kat Perak je penah dengar. Best woooo! Hehe..)
5.) What is the best thing about me? How me seksi – Too Phat ft Inul darasista >> (seksi ke???)
6.) How is today going to be? Gemilang – Jaclyn Victor >> (..semangat nie nak gemilangkan hidup!!)
7.) What is in store for this weekend? Sendiri - Saujana >>(Housemate sume balik kampung.huhu)
8.) What song describes my parents? Keabadian Cinta– Anuar Zain>> (Cinta ke hujung Usia!)
9.) How is my life going? Seindah Biasa – Siti Nurhaliza >> (Setiap yang berlaku sumua ada keindahan tersendiri!! =) )
10.) What song will they play at my funeral? Dua Dunia – Too Phat ft Siti Nurhaliza >> ( ye la kan, dah gi alam lain…tapi prefer org baca yassin lagi.huhu…)
11.) How does the world see me?Dealova – Once >> (want everybody to see me special in their eyes)
12.) What do my friends really think of me? Kenangan Terindah –Samsons >> (Perhaps yang indah je dikenang..)
13) Do people secretly lust after me? Jangan Ada Benci– Casey >> ( Tak elok simpan rasa sakit hati ni, nanti rosak! Huhu)
14.) How can I make myself happy?Kau Ilhamku – Man Bai >>
(teringin sangat nak nyanyi lagu peberet ni kat bawah pokok kelapa, tepi pantai sambil main gitar. Keke…)
15.) What should I do with my life? Standing In the eyes – Ella >> (lagu yang sangat membangkitkan semangat)
16.) Will I ever have children? Ku Mohon – Sheila Majid >> (Doakan yang terbaik untuk kehidupan..)
17.) What is some good advice? Sepohon Kayu– Saujana >> (Tak insaf tak tau la…)
18.) What do I think my current theme song is? Keranamu Kekasih-Vince >>
(Hati..pujuklah perasaan, jauhi segala kesangsian, cinta walaupun berjauhan…)
19.) What does everyone else think my current life? Bebas Berlari – Nora >> (Ye kot. Tak suka dikongkong)
20.) What type of men/women do you like? Buat aku tersenyum – Sheila on 7 >> (Be yourself!)
21.) Will you get married? Lelaki Idaman – Melly Goeslow =) >> (membimbing, memahami, terima diri seadanya dan boleh menjaga saya dan family)
22.) What should I do with my love life? Jujur - radja >> (Tu yang paling penting..)
23.) Where will you live? Pada Syurga di wajahmu - Nash >> (Sama-sama membina syurga dunia dan akhirat..huhu)
24.) What will your dying words be? My All – Mariah Carey >> (Just for special person)
25.) When im having sex i say..Teruja – Ella >> (=p)
26.) When I meet a guy for the first time i say..Senyum – Raihan >> (Baru la mesraaaaaaaaaa! Menjawab soalan ke saya ni?)
27.) When my parents are angry i say..Relaku Pujuk – Spider >> (macam mana ek nak pujuk?)
p/s: Akhirnya berjaya jugak selesaikan task dari yanie..huhu...
Tak tau nak tag sape..

No comments: