Wednesday, May 28, 2008

Kau Membuat Ku Tersenyum

So addict with Dior~Pemberian si Dia

Sweet Honesty from sweet sister


Kek atas usaha Mimi memujuk abah. Tapi kenapa 'Happy Teacher's Day?" 16 Mei tu kan sambutan hari guru jugak. Tokey kedai silap tulis... huhu...




Makan-makan time with Power Ranger Hijau. Special dishes from Matang~Gulai sembilang, sembilang goreng, sambal belacan+ulam


Acer Aspire menggantikan Prestigio yang tahap ICU.


p/s: Terima kasih banyak2 kepada teman-teman dan ahli keluarga semua yang mendoakan saya dan mengingati tarikh penting dalam hidup saya. Semoga kehidupan korang semua dipermudahkan dan diberkati.

5 comments:

mohad said...

siapa si dia tu...

Anonymous said...

Let me guess power ranger kn hehehehe..=p

ayong afzan said...

To Ijad:
Si dia adalah insan yang mengetahui saya meminati produk Dior. hihi...

To Azman:
Erm....no komen.

anis-chan said...

happy belated birthday ayong.. ooo... ptt la si power ranger ijau tuh dok promote dior addict2 tuh kat aku... asek mention yg tuh je... aku ingt utk hantaran rupanya utk birthday kamu ye... ;)

ayong afzan said...

To anis:
Hehe..Thanks. dia cakap kat anis mcm tu ke? bergosip sakan la korang ye.