Friday, April 08, 2011

Welcome Back Home

Salam semua

Dekat 4 bulan tak buat apa kat blog ni

Keinginan tu ada

Malangnya perlaksanaan tu tersekat pulak

Rasa macam rindu pulak tak berkongsi apa-apa cerita

(bajet mcm ada org nak baca la)

Bukan macam tu ye

Sebenarnya saya berkongsi utk kenangan sendiri di masa hadapan

Bosan-bosan kalau boleh baca semula

Jadinya minggu ni godek-godek dulu teratak usang ni

Kasi renovate ruang tamu, pastu betulkan tingkap dan pintu

Kasi tambah bilik-bilik baru

Last skali baru cat semula

Nah! Inilah hasilnya

Ha…baru la semangat kan bila tengok rumah sendiri

Baru la orang lain pun sudi nak datang kan

Ni kalo pintu depan pun asik bertutup rapat

Rumah dah mcm rumah Hantu Kak Limah Balik Kampung je

Sapa yg sudi menjengah ye tak

Eh…cukup2!!!

Apa yang dok merepek ni

Padah lama tak bercerita

Sekali bukak mulut tak berhenti sudah

InsyaAllah, saya cuba sekerap mungkin

Memaparkan cerita terkini (ececeh)

Bukan sebab apa

Sebabnya terasa kemahiran menulis dah semakin tumpul dan kurang lancar

Kena banyakkan latihan

Jadinya saya rasa di sini la tempat yang sesuai untuk mengasah balik

Segala kemahiran tu semua

InsyaAllah, doakan yang terbaik ye

Selamat Kembali untuk Tuan Rumah

Selamat Datang ye pembaca sekalian


p/s: Baru buat sebuah lagi rumah baru, harap boleh jaga rumah tu jugak

2 comments:

Epelijau said...

u r back!! update cepat2! ada je org baca...akak lah one of them...aryan sihat? upload gambar tau

MamaAiman said...

welcome2! jgn risau, ada org yg nak baca ni :D