Monday, August 11, 2008

090208-090808

"Bersatu, bertemu dan bersefahaman tidak sama. Bersatu ikatan hati, bertemu ikatan jasad, bersefahaman ikatan akal. Alangkah baiknya jika ketiga-tiganya dapat digabungkan".


Daisypath Next Aniversary Ticker


Ketika aku memohon kekuatan, Allah memberikan aku kesukaran sehingga aku kuat.
Ketika aku mohon kebijaksanaan, Allah memberikan aku masalah untuk aku pecahkan.
Ketika aku mohon kesejahteraan, Allah memberikan aku akal untuk berfikir.
ketika aku mohon keberanian, Allah memberikan aku bahaya untuk aku atasi.
Ketika aku memerlukan cinta, Allah memberikan aku orang yang bermasalah untuk aku tolong.
Ketika aku mohon bantuan, Allah memberikan aku kesempatan.
Ketika aku tidak pernah menerima apa yang aku minta, tapi aku menerima apa yang aku perlukan.
Syukur padaMu ku panjatkan diatas segala nikmat dan rezeki yang Engkau kurniakan.


p/s: Tahniah untuk bekas bos saya dalam PRS SMKTT yang telah melangsungkan pertunangannya di Kedah pada 9 Ogos 2008 yang lepas. Bak kata dia, semoga kita sama-sama diberkati. Kawin jangan lupa jemput.

5 comments:

umi said...

phewitttt !!! xsabar menghitung hari kawan kita sorang ni hehe. arghhh cepat laaaaaaaaaaaaa nak makan nasik minyak assam kumbang plus kg jana hehe

hazli said...

umi,kalo ko nk,ko tunggu bln 12 nie..kompam ko dpt mkn nasik minyak kt umh ngko tu.hahaha..tp,pengantin leh ke mkn nasik minyak? hmmmmmm...

arip said...

uish.. menghitung hari nak kawin keee??/ wah wah nak kawin dah rupa nyer...

ayong afzan said...

To Umi:
Aku lagi tak sabar nak makan nasik kenduri hang.

To Hazli:
Sokong...sokong

To Arip:
Uish...mana ada la

umi said...

skang aku tgu turn naik minyak korang plak. haha. aripppppp hang nak tgu cikgu cuti skolah ka kenduri???