Monday, September 11, 2006

Tengok Rugbi???!!!

"Tengok rugbi??!!!" itu la reaksi saya masa Miey pelawa gi tengok rugbi kat PJ.(Kejohanan Ragbi HSBC-COBRA 10 Sebelah) Biar betul!! Seumur hidup saya tak penah langsung saya berusaha nak tengok rugbi hatta dalam TV sekalipun. Tapi bila Miey kata dia dapat pass khas dari Kak Murni, dia ajak saya pegi sebab dapat pass masuk lebih. Saya pun macam konfius mulanya nak pegi ke tak. Ye la kan, boleh paham ke game tu nanti, tapi bila pikir2 tak rugi pun kalo gi tengok. Dah ada peluang macam ni better grab je sebab pass yang Kak Murni dapat ni pass khas yang mana kitaorang boleh tengok pemain2 ni dari dekat.(padahal sorang pun saya tak kenal!!)..Hehe...Walaupun tak pegi ketiga-tiga hari, tapi pengalaman tengok rugbi ni takkan saya lupakan yang mana saya berusaha jugak nak faham, ada 'on site' lecture pasal rugbi and semangat meredah hujan". huhu...nanti2 kalo ada lagi boleh la ajak lagi ek..

Thanks to:
Kak Murni and Cousin (for the pass)
Miey (tumpangkan keta & invitation)
Aja, Kak Zety, Adik Kak Murni (lupa nama dia) and couple yang muka seiras tu. =) ~Nice knowing u~

4 comments:

zaihana said...

hehehehe..jom g lagi len kali..tak rugi kan

Murni M said...

hehe.. Riza, couple yang muka seiras tu, adik-beradik la.. hehehe!!! Happy korang enjoyed the game!! Next time boleh di atur:D

ayong afzan said...

Hehe..malunya!!riza dah rasa macam diaorang tu adik beradik,sebab mata diaorang same. Maybe silap dgr masa akak introduce tu.keke..ok set!!next time kalo ada aktiviti lagi jgn lupa inform..

~Serenity~ said...

Riza,nice knowing u too..^_^