Tuesday, June 10, 2008

Kad kahwin di Majlis Kahwin



En. Tiang: Sape lagi la yang aku tak jemput ni? ish..lupa pulak nama...

Betul ke si Tiang ni nak kawen ni? Biar betul apa yang aku tengok ni.


Nama aku ada tak? Berani ko tak jemput aku Tiang.

Semua dah dapat kad sampul biru ni? hah... ape lagi. moh le balik weh. dah 3 jam kat umah kenduri ni.

Bergambar kenangan dulu sebelum balik

Pengantin lama: Bakal ibu dan bakal bapa bulan depan. InysaAllah

Lama sangat tak jumpa: Nita, Aina, Ina



YANG DIRAIKAN

Fahrul Asmady & Zahratul Firdaus



p/s: Jumpa kulaan masa kenduri fahrul ni. Tak sangka. Kecik je dunia ni sebenarnya.

6 comments:

azman said...

Huhuhu ramai dh knkwn yg dh kawen nmpknyer tahun depan pn mcm tu gak...ko insyaAllah tahun depan kn erm bgs2 semoga semuanyer berjalan dgn lancar....aminn

ijad said...

salam... apa khabar...

ayong afzan said...

To Azman:
Tu la. memang kawan2 semua dah masuk dalam fasa berumah tangga. Ko ke yang 2010 tu??hehehe...

To ijad:
Wslm. Alhamdulillah sihat. tapi mengalami 'kecederaan' emosi sket. huhu

azman said...

2010??? huhuhu no komen...=p

arip said...

heuheue ye laa tuh.. dah btol laa tuh...

ayong afzan said...

Betul ek Radin 2010 tu Azman??? wah..wah..wah...taknak ngaku tu. Radin, ape2 komplot dgn aku ek.hahaha